Τρόποι αποστολής

Τρόποι Αποστολής

To  syropi.gr  πραγματοποιεί αποστολές σε όλη την Ελλάδα  με τους παρακάτω τρόπους:

  • Με ELTA COURIER (1-3εργάσιμες) στην Αττική και σε όλες τις υπόλοιπες περιοχές της Ελλάδας.
  • Σε απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές της Ελλάδας, ο χρόνος παράδοσης μπορεί να αποκλίνει έως και 96 ώρες επιπλέον.

Τα έξοδα αποστολής με Courier είναι 3,00 € για όλη την Ελλάδα σε αποστολές άνω των 2 κιλών. Για κάθε ακόμα  κιλό εξτρα κοστίζει +1€ . Για παραγγελίες άνω των 100€ τα έξοδα αποστολής είναι ΔΩΡΕΑΝ! Το κόστος της αντικαταβολής συμπεριλαμβάνεται στα μεταφορικά.

 

Χρόνοι παράδοσης

Η παράδοση των παραγγελθέντων προϊόντων, πραγματοποιείται εντός χρονικού διαστήματος μίας (1) έως  (2) εργασίμων ημερών από την ημερομηνία αποδοχής της παραγγελίας από την Εταιρεία, μεταξύ 09:00 και 18:00 μ.μ. στη διεύθυνση την οποία έχετε δηλώσει κατά τη συμπλήρωση των στοιχείων σας. Οι παραπάνω προθεσμίες δεν ισχύουν και η Εταιρεία δεν έχει καμία ευθύνη σε περιπτώσεις καθυστέρησης ή/και αδυναμίας παράδοσης η οποία οφείλεται σε λόγους ανωτέρας βίας (ακραία καιρικά φαινόμενα, απεργίες κ.λπ.), ωστόσο θα σας ενημερώσουμε σχετικώς. Η παραγγελία δύναται να καθυστερήσει σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία που έχουν καταχωρηθεί δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

Παράδοση Προϊόντων

Μόλις φτάσει η παραγγελία σας στη διεύθυνση παραλαβής, θα σας ζητηθεί υπογραφή προκειμένου να παραδοθεί. Σε περίπτωση που τα στοιχεία που καταχωρήσατε στην φόρμα δεν είναι σωστά, η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για την ενδεχόμενη μη παράδοση. Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία σχετικά με τις αποστολές παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στo τηλέφωνo 2310239403, Δευτέρα – Κυριακή 09:00-24:00 (εκτός επίσημων αργιών) ή μέσω e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@syropi.gr

Συσκευασία

Τα προϊόντα προς αποστολή συσκευάζονται με τη μεγαλύτερη προσοχή και πληρούν όλους τους σχετικούς κανονισμούς και πάντα αποστέλλονται φρέσκα.

Απουσία του Πελάτη την ημέρα της παράδοσης

Ανάλογα με την περίπτωση, η μεταφορική εταιρία μπορεί να σας αφήσει ένα δελτίο διέλευσης στο γραμματοκιβώτιό σας ζητώντας σας να επικοινωνήσετε μαζί τους. Αλλά το καλύτερο είναι να υπάρξει άμεση συννενόηση και για την παραδόση για να παραλάβετε τα προϊόντα σας έτσι όπως πρέπει.